Korisnici primorali LinkedIn da vrati ukinuti alat za izvoz kontakata

Korisnici LinkedIna usprotivili su se novom procesu izvoza podataka koji je uvela kompanija, i koji im omogućava da izvezu informacije o svojim kontaktima sa kašnjenjem od 24 pa čak i 72 sata.

v1_8440_LinkedIn

Novi proces izvoza podataka trebalo je da zameni alat za preuzimanje kontakata sa društvene mreže, koji je omogućavao korisnicima da lako preuzmu fajl koji sadrži te informacije.

Iz kompanije kažu da je njihov cilj da što više podataka korisnika, uključujući i informacije o kontaktima, učine dostupnim za nekoliko minuta. Zbog toga je kompanija odlučila da zadrži alat za preuzimanje CSV konekcija sve dok ne postigne taj cilj. Ali alat će biti isključen ponovo zbog pokušaja kompanije da spreči treća lica da izvlače ove informacije.

Iz LinkedIna kažu da oni veruju da podaci uneti na mrežu pripadaju članovima mreže i da bi trebalo da bude moguće da ih oni izvezu. Ali u kompaniji žele da uvere korisnike da oni imaju kontrolu nad podacima koji mogu da budu izvezeni, a da je “scraping”, koji može da nanese štetu korisnicima, protiv uslova korišćenja servisa.

Na primer, tako izvučeni podaci mogu biti iskorišćeni za kreiranje lažnih profila korisnika, čime bi se drugi korisnici mogli prevariti da se povezuju sa lažnim profilima, što bi omogućilo napadačima da saznaju više o njima.

Kompanija je najavila da će u narednim nedeljama i mesecima preduzeti dodatne korake da bi sprečila treće strane da izvlače podatke korisnika, ali za sada nije objašnjeno kako LinkedIn to namerava da uradi.

Još jedna promena koja je rezultat primedbi korisnika je to što će LinkedIn prestati da zatrpava korisnike emailovima, po čemu je ova društvena mreža poznata. Ubuduće će emailovi koje šalje kompanija biti ređi i relevatniji. Tako će korisnici koji dobijaju veliki broj pozivnica, ubuduće jednom nedeljno dobijati nedeljni prikaz pozivnica.

izvor: http://www.informacija.rs