Poplavljeni čekaju reakciju najvrednijeg IT brenda

 

Inicijativa da se Google privoli da okači apel za pomoć poplavljenima organizuje se u vreme kada je ta kompanija postala najvredniji svetski brend!

Google-Doodle

Najskuplja svetska marka prema listi BrandZ TOP 100, agencije Millward Brown ove godine je Gugl (Google). Njegova vrednost je dostigla 158,8 milijardi dolara i u odnosu na prošlu godinu je povećana 40 odsto, prenose svetske agencije.

Google je tako prestigao Apple, koji je na čelu liste bio prethodne tri godine.
Poziciju Googla ojačao je uspeh na polju pametnih telefona. Njegov sistem Android dominira na masovnom tržištu, a u najvišoj kategoriji je jedini realan konkurent iPhonu kompanije Apple.

Apel za pomoć!

Muka je naterala građane i narode na Balkanu da se ponovo ujedine. Mnogi, mnogi pokušavaju da animiraju i svet da se više uključi u slanje humanitarne pomoći i doniranje novca. Jedna od širokih akcija upravo je u toku na Facebooku. Preko te društvene mreže pozivaju se svi da pošalju mejl najvećem internet pretraživaču Google da na svoju početnu stranicu stavi apel za pomoć Srbiji, Bosni i Hrvatskoj.Evo šta da radite!

Iako Google na operativnom sistemu Android ne zarađuje direktno, jer ga besplatno daje na korišćenje proizvođačima mobilnih telefona, to je za njega ipak garancija budućih prihoda. Svake godine se oko sto miliona korisnika kupovinom novog telefona sa Guglovim sistemom čvrsto vezuju za njegove usluge, prenose mediji.

Vrednost marke Apple se sa prošlogodišnjih 185,1 milijardu dolara snizila na 147,9 milijardi dolara. Međutim, vrednost tog brenda je od 2006. godine povećana 824 odsto. Vrednost firme na berzi je u istom periodu porasla 759 odsto. Slično je i sa Googlom, čiji brend je za proteklih devet godina skočio 139 procentnih poena više nego tržišna vrednost kompanije.

Iz studije takođe proizilazi da 100 najvrednijih svetskih marki ima ukupnu vrednost 2,9 biliona dolara, što je dvostruko više nego što su vredele 2006.

Prvih deset mesta su zauzele firme iz SAD. Iza Googla i Appla nalaze se IBM, Microsoft, McDonalds, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marllboro i Amazon.

Najveći svetski pretraživač još uvek nije odgovorio na apel korisnika društvenih mreža u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj, ali je na svojoj zvaničnoj Google+ stranici još 17. maja okačio informacije i linkove koji ugroženima i svima koji žele da pomognu omogućavaju da prate situaciju u poplavljenim područjima i kriznim štabovima.

izvor: http://mondo.rs