Turn It On: Kako uključiti dvofaktornu verifikaciju za više od 100 web sajtova

TeleSign je pokrenuo web sajt Turn It On, u sklopu kampanje za promovisanje dvofaktorne verifikacije na kome se nalaze detaljna uputstva za uključivanje dvofaktorne verifikacije za više od stotinu popularnih sajtova društvenih mreža, sajtova banaka, cloud servisa i drugih online servisa koji nude ovu mogućnost.

v1_1248_turnon2fa.com_

Kampanja je pokrenuta sa ciljem da podstakne što više korisnika da uključe dvofaktornu verifikaciju za svoje online naloge.

Turn It On je online vodič za korisnike kako da zaštite svoje naloge dvofaktornom verifikacijom. To je dodatni sloj zaštite za naloge koji je vrlo efikasan u situacijama kada hakeri dođu u posed lozinke za nalog.

Tako na primer, dvofaktorna autorizacija za PayPal zahteva od korisnika da poveže svoj nalog sa mobilnim uređajem na koji servis šalje nasumično generisani kod koji mora da se unese, zajedno sa lozinkom, prilikom prijavljivanja na nalog.

Na sajtu se nalaze uputstva za više od 100 web sajtova, uključujući i popularno elektornsko bankarstvo, društvene mreže i e-commerce web sajtove.

S obzirom da fišing kampanje postaju sve sofisticiranije, sve je veći rizik za korisnike da njihovi osteljivi podaci, pre svega lozinke, dospeju u ruke prevaranata. Takođe, postoji rizik od infekcije malverima koji beleže kucanje na tastaturi. Zbog toga je veoma važno da korisnici shvate kako mogu zaštiti svoje online naloge iako nisu eksperti u oblasti sajber bezbednosti.

Iako stručnjaci preporučuju korisnicima da svoje naloge zaštite uključivanjem dvofaktorne verifikacije, rezultati istraživanja koje je sproveo TeleSIgn pokazuju da većina korisnika (61%) ne zna šta je dvofaktorna verifikacija, iako je ova opcija dostupna i besplatna za većinu velikih online servisa, i samo čeka da je korisnici uključe.

TelsSign je objavio rezultate istraživanje koji pokazuju da 70% korisnika nije uvereno da njihove lozinke mogu adekvatno da zaštite njihove online naloge.

Istraživanje u kome je učestvovalo 2000 korisnika iz SAD i Velike Britanije pokazalo je da 21% korisnika koristi lozinku stariju od 10 godina. Skoro polovina ispitanika koristi lozinke starije od pet godina. I na kraju, poražavajuće je otkriće da 73% korisnika koristi iste lozinke za različite online naloge – u proseku, samo šest lozinki za čak 24 online naloga. To može rezultirati “domino efektom” – ako hakeri kompromituju jednu lozinku korisnika oni mogu pristupiti svim nalozima koje štiti ta ista lozinka.

Vodiče za dvofaktornu verifikaciju možete naći na sajtu https://www.turnon2fa.com/.

izvor: http://www.informacija.rs